Thanks Fiq :)
Saturday, July 27, 2013 • 11:20 AM • 0 comments
 
Hye stalker(s)! LOL :P Hmmmm. Minggu ni balik lg cause Nuzul Quran Budak Selangorkan? Tp duduk KL.. Haha . Minggu ni STRESS GILA! Banyak sangat masalah. Masa aku nk berubah ni lah ramai yang tak puas hati dengan aku. Sakitnyaa hati. Semalam text ngan Ketot :) Sebenarnya aku tak nk cerita pasal ni tapi dia suruh jugak aku cerita. Then aku cerite lah :| dia cakap,
 
"Wat lek je, kau pikir camni je. Orang benci kau tapi kau jangan benci orang. camtu lah aku buat. Orang ramai tak suka aku tapi aku tak benci diorang sbb orang yg kita benci nnti adalah orang yang paling kita sayang" 

Bila masa dia boleh jadi camni pun aku tak tau. Haha. Then, aku cakaplah ramai wei yang fikir kitorang ni jahat :(
 
"Sama cam aku, pedot, naim, nazmi & azam mane ada orang caye kt kitorang. Semua fikir kitorang jahat tapi kitorang wat lek je, wat dono je :)"

Lol. Ok dia boleh jadi PRS maybe. haha.. Then aku ckp lah lg yang putera&puteri pandang kitorang jahat. Senior pun sama. Siap samakan kitorang ngan babi & anjing lagi :'(

"Aku ckp wat lek je kan? Kitorang kena panggil ngan F5 sbb main mercun siap suruh aku gi mati lah, cam sial."

Tetiba je kitorang buat luahan hati masing-masing. Lawak dohh.. Share masalah masing-masing. Thanks Fiq for semalam tu :) Lol. Haha.. Tak tau pulak kau macam tu. Ingatkan kau suka kacau orang je.. Hoho :P. 
 
 

Gtg. Sayonara :)

NEW
This owner ♥
Thank for coming


Holla :)

Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Chating here ♥
Let's friend :)


Shoutbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Izzati Imran :)

Remember!!dont remove this section!!