DILEMMA
Saturday, November 22, 2014 • 6:18 PM • 0 comments
 
Assalamualaikum. Heyyo dah lama tak update. This blog such a diary for me. Hmm. Sampai bila ye perlu ada perasan ni untuk seorang lelaki yang bukan ajnabi? Sampai bila perlu tanggung dosa? Sampai bila nak berzina? Even bukan zina yg betul pun tapi it's still zina. Bila usha, itu zina mata. Bila berangan, itu zina hati. Bila bercakap dengan suara gedik & manja, itu zina mulut. Bila happy sebab dapat dengar suara dia, itu zina telinga. Haih sampai bila awak nak macam ni? Sampai bila??? Tolong lah berubah wahai diri. Tolong lah berhenti wahai hati. Mata, macam mana nak stop dari mengusha? Sesungguhnya mata yang kena stop mengusha dulu sebab semuanya berlaku dari mata. Dari mata turun ke hati. Dah tu bila dah sampai hati, semua benda rasa bahagia. Dah lupa dosa pahala. Dah lupa batas yang ada. Haihhhhhh. Hmm. Macam mana nak berubah ni duhai diri?


Banyak benda nak fikir sekarang ni. Hmm result PT3 makin hampir, makin dekat. Selalu terpikir, boleh ke dapat result yang abah & umi harapkan? Result yang boleh buat mereka tersenyum? result yang akan buat mereka bangga dengan diri yang serba kekurangan ini? Bantu hambamu ini, Ya Allah. Hanya padaMu aku berserah, hanya padaMu aku berserah. If nanti dah dapat result yang elok, perlu ke apply sekolah lain? Sanggup ke nak tinggalkan bumi SMAP Kajang? Sanggup ke tinggal kawan kawan yang selalu ada waktu suka duka tawa hiba? Sanggup ke tinggalkan memori yang dah dicipta selama 3 tahun? Sanggup ke wahai diri? Hmm haih. Kekadang hati ni nak je apply sekolah lain sebab tak tahan dengan sekolah sendiri kadang kadang. Tapi bila terfikir pasal kawan, pasal memori, pasal janji, rasa sebak tu ada. Rasa tak nak berpisah tu ada. Hmm macam mana nak buat keputusan ni? Haih. Banyak sangat benda yang ada dalam fikiran ni. Yang buat rasa hidup ni serabut. rasa tak tenteram. Hmm.


Doakan yang terbaik yang diri serba kekurangan ini. Doakan kejayaanku bersama rakan rakan seperjuanganku.

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Holla :)

Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^
Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Chating here ♥
Let's friend :)


Shoutbox

Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Izzati Imran :)

Remember!!dont remove this section!!